Nu så!

Hemma efter en helbra dag !
Åkte först hem till Amanda och stannade där för massa snack i några timmar. Sen åkte jag till Stella där 3 andra tjejer var. Vi bakade våran speciella tårta, den är bäst, till Hanna som fyllde år igår. Senare åkte vi ner till stan och åt på Sahara, så jävla gott det var, och sedan vidare hem till Stella igen. På vägen blev Hanna "kidnappad", haha, och vart rejält överaskad när sisådär 20 tjejer står och skriker grattis till henne när hon kom in.

Jag har dock bara bilder från när vi bakade och när vi var på Sahara, so here you go.


För dom som inte ser så står de Grattis Hanna, haha, riktigt bra jobbat Hilda och Elin!



Födelsedagsbarnet, grattis i efterskott , igen !






Hoppas att du hade en toppenkväll Hanna! looove

Kommentarer
Postat av: Sofia

Imorgon drar jag en vinnare utav dubbelringen som jag lottar ut i min blogg så om du inte är med anmäl dig gärna :)

Hoppas du får en bra valborg! Kram

2011-04-30 @ 11:51:51
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Hilda

hahahahaha!

älskar grattistårtan faktiskt... och vår lilla kanin :D

2011-05-01 @ 16:00:43
URL: http://hildahattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0