1

En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag har ett gosedjur döpt efter min första pojkvän(mellan namnet som är Sölve), som förövrigt sover tillsammans med mig varje natt.
2. Jag var duktig på att sjunga i 6an då jag sjöng på skolavslutningen, vart tog den talangen vägen?
3. Jag vill bli makeup artist, helst inom teater, film eller runway. Grymt kul att överdriva sminkningar.
4. Jag äter nudlar minst 5 gånger i veckan. Älskade nudlar ♥
5. Jag saknar att ha någon att kalla min.
6. Jag har ganska många nagellack, när jag räknade senast var det runt 80 st.. nu har det ökat.
7. Jag älskar att klä ut mig, teman på fester står högt på rolighetslistan!
8. Jag älskar inte hästar nu så som jag gjorde när jag var mindre. Nu är det Min häst som jag älskar, om det inte vore för Bluie så skulle jag inte hänga i stallet mer.
9. Det bästa som finns är att somna och vakna upp jämte den man älskar. Älskar det löjliga leendet som man känner i hela kroppen.
10. Jag tror att själen lever kvar när man dött, alltså blir en ande. Förstår er som inte tror på det om ni själva inte varit med om något "övernaturligt", men om man som mig nästan skitit på sig av rädsla för det så tror man nog på det!

Kommentarer
Postat av: Ivy

Vilken fin blogg du har som är intressant att läsa med fina bilder! Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar, ha en bra dag bruden! :)

2011-12-13 @ 18:51:48
URL: http://ivyitis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0