I am feeling one thing, your lips on my lips. That's a very, merry Christmas!

Dagens planer är inställda och flyttas tills imorgon, vad det är för bus får ni veta då! hihi. Eftersom vi åker till thailand efter jul så hinner vi inte fira jul med andra halvan av släkten, därför kommer f&f hit snart för att skapa lite julstämning.

Gårkvällen var helt oplanerad och kall, men med några av mina favvis tjejer så gjorde det ingenting alls. Kvällen avslutades i en varm famn, hihi!
Nu ska jag klä på mig och städa upp lite på golvet. Ha en bra lördag så får vi se om jag hör av mig senare ikväll eller om det blir imorgon!


Bild från julspexet i 9an, charmig va? haha.

Kommentarer
Postat av: Moa

fyfan så ful..

2011-12-19 @ 19:35:54
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0