Det här visste ni inte om mig!

Jag har 7 smycken som jag aldrig tar av mig! Det kan hända att jag tar av min någon ring om jag ska ha någon annan ring på just det fingret. Men såfort jag kommer hem så byter jag tillbaka igen. Dom är mina kompisar :)




1. Fick den i födelsedagspressent av min kära bror, den bärs med stolthet.

2. Den fick jag i konfermationspressent av min mami och papi, alltså när jag gick i 8an. Och den har suttit där sedan dess.

3. Ringen med stort R. På utsidan står det DU OCH JAG. På insidan står det Hilda och Josefin. Hilda har en likadan fast det står Josefin och Hilda. Den ringen betyder mycket för mig, för oss! Vänskap sätter sina spår...?, jodå kolla bara på märket efter ringen haha. Fint!

4. Ett av armbandet med hjärtan fick jag av Jesper, alltså min bror. Det andra hjärtat fick jag av Jonas då vi var tillsammans för 2 år sedan. Det tredje armbandet fick jag av min goda vän Lucas!

5. Det här lilla örhänget har faktiskt en liten historia. Och för att göra den kort så fick jag den av en spanjor som var här som utbytesstudent. Hans komps bodde hos mig så vi lärde väl känna varandra lite bättre än dom andra gjorde. Hade väl kanske en liten flört också.. haha. När han skulle åka hem så fick jag hans örhänge... så jävla gulligt det var! Jag visste dock inte vart jag skulle ha den någonstans, så jag gick och tog ett till hål i örat. Så nu har den en alldeles egen plats!

Kommentarer
Postat av: hilda

jag gillar trean bäst... hihi!

2011-07-21 @ 15:59:31
URL: http://hildahattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0