It can be possible that rain can fall

Precis kommit ut ur duschen och ska snart ta på mig något, Hilda kommer hit om cirkus en havtimme.
Jag var somsagt i stallet förut, med min kära kusin Rebecca. Skapligt vad minnen kryper fram när man är i stallet med henne. Det var på hennes dåvarande häst som jag lärde mig rida på. Lilla Eddibon. Jag kommer ihåg hur lycklig jag var när jag fick vara där. Hihi.


Känner ni igen mig? Hahaha ! Alla har väl varit små ... och tjocka? Här är iallafall jag Eddibon och Rebecca. Det står Eddibon på kepsen, köpte den på mallorca och var så stolt över den, naaw. Gick runt med den hela tiden!

Kommentarer
Postat av: hilda

HAHAHA! fan vad söt du är min lilla flicka!

2011-07-14 @ 14:41:28
Postat av: hilda

HAHAHA! fan vad söt du är min lilla flicka!

2011-07-14 @ 14:42:11
URL: http://hildahattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0