Tidsfördriv helt enkelt

Vaknade upp med hilda jämte mig, lite lagom sliten sådär. Vad hände igår? haha. Jag har mest sovit idag, kollat film och tagit det lugnt. Behövde verkligen det.

Imorgon ska jag träffa Frida pet, wie ! Inte sett henne sedan skolavslutningen så det ska bli awsome.

O nu på kvällskvisten tänkte jag dela med mig av några ointressanta saker om mig!

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Rosa
färg 2: Blå
färg 3: Svart/vitt

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja absolut !
Fått ditt hjärta krossat: Nej, och glad är jag för det
Träffat någon som förändrat ditt liv: Hmm ... Det borde man väl gjort? Men jag kommer inte på något speciellt.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Aa, fast inget dumt så.
Kysst en kompis: Ja.

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ne, jag trivs med mitt namn.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag har förträngt den dagen, blir bara arg och ledsen när jag tänker på det.
Vilken tid vaknade du idag: 05.00 av att jag var uber törstig, sedan vet jag inte när vi vakna. Runt 1 kanske ?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag har ingen aning ...
Någonting som du längtar till: Öland och Grekland!
Senaste gången du träffade din pappa: Någon timme sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Kommer inte på något nu.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aa. Skapligt random fråga haha
Vad gör dig irriterad just nu: Att en person inte svarar på sms
Långt eller kort: Beror på vad som menas med det?
Vad gillar du gällande dig själv: Mitt hår, ibland.

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig opererat ngt
Piercing: Läppen
Tatuering: Har ingen, men jag vill. Jag vet vart jag vill ha den, men jag vet inte vad jag vill ha för motiv.
Bästa vän: Rebecca skoglund och Emilia Nilsson!
Sport: Arobic tror jag , annars ridning.
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: Ingen aning
Förälskelse: Min första kärlek på "riktigt" var jonas.
Alkohol du drack: Oj, vet inte. Man råkade väl smaka något när man var liten utan att man visste vad det var för något. Så jag kommer inte ihåg.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Helt klart båda,
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Beror på vilket humör man är på, så jag måste säga båda! Men just nu skulle jag tagot romantisk.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar, det är så lätt att piercingar ser fel ut på en kille.

Lisan snodde jag av denna Sötis ( lite lagom stolt att jag kan länka nu hahah ! )

Kommentarer
Postat av: Sabrina

du som är sötisen :D

2011-07-05 @ 14:40:43
URL: http://sabrinamavrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0