Jag finner inga ord för mina känslor just nu.

Har varit nere på torpaskolan hela dagen och haft makeup. Min första sminkning vart galet bra, har dock ingen bild på det. Kanske kan sno den bilden som vi tog för skolan. Om ni vill se? Iaf, efter skolan så åkte jag och mami till stan, kom hem med ett par nya "finbyxor", då mina andra gick sönder, och en silvrig stickad tröja. Tänkte ha det på mig på lördag så visar upp det då!
Nu ska jag kolla APUplatser i jönköping, om planerna går som planerat så åker jag och Mickis dit för att kolla in platserna imorgon.


Bild från öland 2011, KÄRLEK

Snart kommer dagens upp också, puuuss

Kommentarer
Postat av: Amanda

namen vilken trevlig bild :D

får den hamna i min "öland 2011" bildmapp på fejjan tro? elr ska du lägga ut dom själv? :) hihi

2011-10-06 @ 18:22:27
URL: http://aemaendea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0