Den här gången säger jag stopp.

Gick en runda på stan idag efter skolan då jag slutade halv 12. I väntan på bussen, som blev till 3 timmar, så gick jag runt och kollade kläder. Provade hur många skinnbyxor som helst, visste inte ens att vi kunde ha så många skinnbyxor i våran lilla stad. Fick dock inte med mig några skinnbyxor hem tyvärr, men lite annat smått och gott!


Skjorta - JC 150:- REA / Stickad tröja - Lindex 299:- / Shorts - Veromoda 299 :-
Bilden ger inte färgen rättvisa, den stickade tröjan är mer rostfärgad orange, och skjortan är lite mörkare.

Jag köpte också ett par fodrade skor till dom mer kyligare dagarna, visar dom i helgen!

Kommentarer
Postat av: hilda

hej jag älskar din garderob, hejdå

2011-09-22 @ 20:52:25
URL: http://hildahattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0