fail att jag inte uppdaterar dagen efter jag börjat blogga igen!

Men jag har faktiskt varit upptagen, gick upp halv 6 för att åka till stallet... men somnade om och åkte ut halv 8, bra jobbat endå! Hann både med det ena och det andra där ute, tjockisarna fick sig en rejäl omgång! 
Har också varit hos f&f för att fira farfar, grattis! Passade perfekt att jag hade min sockerdag idag då det bjöds på massor av tårta. 
Nu då? Tänkte fortsätta på min sockerdag om sisådär 2 timmar då pannacottan har stelnat. Håsen kommer även hit när som helst, behöver en mysig kväll.
Står nu vid mamis data så har inga nya bilder... min data vill inte starta. Typiskt när man ska lämna in en uppgift!
Bara för att jag inte ska fiesta idag så får ni en fiestabild på mig o min lite halvtokiga mami från Rhodos! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0