Hey hoe, let's go.

Vill sova men är pigg, vad gör man inte för att fördriva tiden? Grattis till dom som orkar läsa alla 100 frågorna!

SENASTE:

1. Dryck: Mjölk ♥

2. Telefonsamtalet: Mickis.

3. SMS: ooopa

4. Sång du lyssnade på: Awake my soul - Mumford & Sons

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: "Dejtat" haha, nej men jag har varit tillsammans med samma person 2 gånger.

7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej. Inte vad jag vet om iaf!

8. Varit kär: Yess, love the feeling.

9. Förlorat någon speciell person: Nej.

10. Varit deprimerad: Inte en längre period så man kan kalla det deprimerad, men visst har man varit depp.

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Flera gånger!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Rosa

13. Korall

14. Svart

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Aa.

16. Fått ditt hjärta krossat: Nej.

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ojojoj, helt klart!

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ingen "ny" person i mitt liv har lyckats med det, nej.

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Vilka som jag verkligen kan lita på, ja det har jag.

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Jag tror inte det!

21. Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:

22. Hur många av dina facebook-kompisar har du träffat: Det är väl inprincip alla!

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Vet inte, tar det som det kommer!

24. Har du några husdjur?: Nej, jag är allergisk så det kommer tyvärr inte in några djur i mitt hem.

25. Vill du ändra ditt namn: Helt klart nöjd med mitt namn. Dock skulle det va kul med ett fränt mellanamn!

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Umgicks med min familj!

27. Vilken tid vaknade du idag: Klockan ringde 7.03

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt vid datorn tror jag, mycket möjligt att jag kollade en film.

29. Någonting som du längtar till: Sommaren och värmen helt klart. Sen skulle de inte vara helt fel att fylla 18!

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting!

32. Vad lyssnar du på just nu: Someone somewhere - Jason Reeves

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aa, men det var mååånga år sedan.

34. Vad gör dig irriterad just nu: "Vänner" som inte ställer upp för sina vänner.

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Josefin Marie Berg

37. Singel/upptagen: Singel

38. Stjärntecken: Skorpion

39. Kille eller tjej: Tjeja

40. Grundskola: Skogshaga och Ellen key.

41. Gymnasie: Västerviks gymnasium, Hälsa och Skönhet.

42. Högskola: -

43. Hårfärg: Ljusbrunt upptill och mörkbrun nertill.

44. Långt eller kort: Långt

45. Längd: 1.65

46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är ärlig.

47. Piercings: Öronen, hade i läppen men tog ut den för några veckor sedan.

48. Tattoos: Inte än.

49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Never

52. Piercing: Öronen

53. Tatueringen: No one

54. Bästa vän: Rasmus.

55. Sporten du spelade: Ridning

56. Husdjur: Hund.

57. Vaccination du minns: Minns bara sprutan, för mååånga år sedan.

58. Konsert: Eric Saade.

60. Alkohol du drack: Jag har ingen aning! Men jag tror det var cider.

JUST NU:

61. Äter du: Ingenting.

62. Dricker du: ingenting där heller.

63. Är du på väg att: Skriva dethär.

64. Lyssnar du på: She moves in her own way - The kooks

65. Väntar du på: Att jag ska bli trött.

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Tror det.

67. Vill du gifta dig: Jaaa!

68. Karriär i åtanke: Käns makeup artist... fuckyeah.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Läppar.

70. Kramar eller pussar: Båda

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: Så länge man gillar varandra så spelar de ingen roll, men det blir ändå äldre.

73. Romantisk eller spontan: Spontan.

74. Snygg mage eller snygga armar: Mage.

75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

76. Känslig eller inte: K'nslig med måtta!

77. Ragg eller förhållande: För att få ett förhållande måste det ju va ett ragg först.

78. Bråkstake eller tveksam: Inget av de, eller hmm lite av varje!

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Yes.

80. Gjort något sjukt spontant: Haha, ja.

81. Tappat glasögon eller linser: Nej och tur är väl de!

82. Haft sex: Oskuld som en lärka, eller?

83. Krossat någons hjärta: Nej. Eller ja, i typ 7an då man inte visste vad ett krossat hjärta va.

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja.

85. Har du blivit arresterad: Nepp! Eller för cykellyset (busigt, jag vet) en gång.

86. Dissat någon: Ja.

87. Gråtit när någon dött: Aa, även fast jag inte känt dom som dött. Jag har lätt att gråta.

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej.

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Ja.

90. Mirakel: Hmm, nej faktiskt inte! Eller jo kanske. haha fan.

91. Kärlek vid första ögonkastet: Jag vill tro det iaf!

92. Himlen: Nej, jag tror på Ljuset.

93. Tomten: Absout, han kommer ju till mig varje år.

94. Att kyssas på första dejten: Why not.

95. Änglar: Ibland.

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Aldrig.

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Aa visst, dagis ? haha

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja!

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, mina närmsta vänner och mat/vatten. Sen är det bara att överleva!

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Jajamen!

 

 

NU ska jag banne mej sova!


Kommentarer
Postat av: Moa

that's how I role!!

2012-04-18 @ 19:50:12
URL: http://mowva.blogg.se/
Postat av: hilda

jag läste alla!



haha älskar 77. Ragg eller förhållande: För att få ett förhållande måste det ju va ett ragg först.

2012-04-29 @ 15:34:46
URL: http://hildahattar.blogg.se/
Postat av: hilda

UPPDATERA!

2012-05-18 @ 19:47:11
URL: http://hildahattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0